Bemutatkozik a DVP:

Mi az a Digitális Vállalati Platform?

A Digitális Vállalati Platform a cégek digitalizációjában jártas FlyIT Kft. legújabb digitális innovációja, melynek filozófiája az egyszerű, de mégis a mindent átfogó komplex vállalati digitalizáció. Meglévő Microsoft365 (korábban Office365) előfizetés megléte esetén ideálisan és könnyedén bevezethető digitális platform. Web alapú, platformfüggetlen, egyszerűen kezelheti Ön és kollégái a vállalkozás munkáját bárhonnan, bármikor.   

"Célunk, hogy elősegítsük a magyar vállalkozások digitalális fejlettségét, digitalizáció nélkül nincs alapja napjainkban egy vállalkozásnak."

Korek György - FlyIT Kft. alapító ügyvezető
powerplatform
alternative
alternative
alternative
alternative
alternative
alternative
alternative
alternative
Dolgozzunk együtt a sikerén!
"You imagine, we make it fly!"

Miért válassza a Digitális Vállalati Platformot?

Kedvező áron kínálunk teljes körű, minőségi munkát, garanciával, utógondozással.

  • Bármikor, bárhonnan dolgozhat Ön és kollégái!
  • Egyetlen modern és átlátható alkalmazásban kezelheti cégének legfontosabb részeit, projekteket, feladatokat, ügyfeleit, HR ügyintézést (toborzás és kiválasztás, munkavállalói karton, orvosi időpontok, kompetencia menedzsment), IT ügyintézést (eszközmenedzsment, jogosultságok, ticketek) és még sok mást amit lehetővé tesznek egyedi megoldásaink.
  • Megoldásainkat az Ön cégére szabjuk, hogy a lehető legjobb megoldást kaphassa.
  • Időálló, modern digitális megoldás vállalkozása számára
1
modul vállalatának átfogó digitalizációjához, egyetlen alkalmazásban
1
Automatizált folyamat, ami Ön helyett dolgozik, akkor is amikor alszik
1
esély, hogy ne haladjon el vállalkozása mellett a világ 2022-ben
alternative
Dolgozzunk együtt a sikerén!
"You imagine, we make it fly!"

Miért kedvelik partnereink a Digitális Vállalati Platformot?

Kedvező áron kínálunk teljes körű, minőségi munkát, garanciával, utógondozással.

  • Meglévő Microsoft365 (Office365, alap csomag is elég) előfizetéssel rendelkező cégek számára kifejezetten egyszerű a bevezetés
  • Ár-érték arány, öröklicenct adunk Önnek a megvásárolt modulokra, akár 100 000 Ft-tól, nincsenek rejtett költségek, nincs felhasználónkénti díjazás
  • Felhasználóbarát felület, és ezt nem csak mondjuk, filozófiánk alapja, hogy nem lehet bonyolult felülete egy vállalati platformnak
  • Platformfüggetlen, bárhol bármilyen eszközről, legyen az telefon, tablet vagy számítógép intézheti céges munkáit.

Pár gyakorlati példa, hogy mik rejlenek a DVP™-ben:

alternative
Dolgozzunk együtt a sikerén!
"You imagine, we make it fly!"

Értesítéseket küldhet kollégáinak.

  • Fontos információkról, hírekről bármikor küldhet értesítést közvetlenül a kollégái telefonjára, az alkalmazáson keresztül
  • Az értesítések időtartalma, célcsoportja változtatható, a kiküldött értesítések az alkalmazásban visszanézhetőek
Díjmentes konzultáció
alternative
Dolgozzunk együtt a sikerén!
"You imagine, we make it fly!"

Partnerkezelés egységesen és egyszerűen.

  • Partnerek, kapcsolattartók, információk kezelése
  • Partnerekhez kapcsolhat projekteket, feladatokat, számlákat, eszközöket, elszámolásokat, ajánlatokat, és szinte bármi mást is
Díjmentes konzultáció
alternative
Dolgozzunk együtt a sikerén!
"You imagine, we make it fly!"

Projekt és feladatkezelés

  • Átláthatóan és egységesen kezelheti vállalkozása projektjeit és az ahhoz kapcsolódó feladatokat
  • Felelősöket, határidőket, dokumentumokat, prioritást és megannyi mást is beállíthat
Díjmentes konzultáció
alternative
Dolgozzunk együtt a sikerén!
"You imagine, we make it fly!"

Számlakezelés egyszerűen

  • Egyszerűen rögzíheti, kezelheti, és hagyhatja jóvá céges számláit
  • Adatbázisban tárolt számlák összekapcsolhatóak több számlázó/könyvelő rendszerrel egyaránt
Díjmentes konzultáció
alternative
Dolgozzunk együtt a sikerén!
"You imagine, we make it fly!"

Szabadság kezelés egyszerűen

  • Egyszerűen rögzítheti szabadságigényeit, és követheti jóváhagyásuknak státuszát
  • Naptár és lista nézetben is megtekintheti mikor melyik kollégája lesz szabadságon
Díjmentes konzultáció
alternative
Dolgozzunk együtt a sikerén!
"You imagine, we make it fly!"

Automata e-mailek (pl: évfordulós köszöntés kollégáinak)

  • Egyszerűen automatizálhatja HR és egyéb e-mail értesítéseit
  • Emelje magasabb szintre a vállalati kommunikációját
Díjmentes konzultáció
alternative
Dolgozzunk együtt a sikerén!
"You imagine, we make it fly!"

Dokumentumtár egyszerűen

  • Céges dokumentumait (szabályok, oktatási anyagok, szerződések, irányelvek stb...) egy átlátható és egységes rendszerben kezelheti Ön és munkavállalói is
  • Egyszeűren szűrhető egységes vállalati dokumentumtár, hogy többet ne kelljen e-mailekben, mappákban vagy oldalakon keresgetni a vállalati dokumentumokat
Díjmentes konzultáció
alternative
Dolgozzunk együtt a sikerén!
"You imagine, we make it fly!"

Céges eszközadminisztráció egyszerűen

  • Vállalati eszközeit átláthatóan kezelheti, adminisztrálhatja, láthatja a rendelkezésre álló eszközök számát és eloszlását is
  • Elfelejtheti a papír alapú átadás-átvétel eszközadminisztrációt, minden ami vállalati eszköz egyszerűen kezelhet a megoldásunk segítségével
Díjmentes konzultáció
alternative
Dolgozzunk együtt a sikerén!
"You imagine, we make it fly!"

Rendezvények kezelése egyszerűen

  • Vállalata által szervezett rendezvények teljeskörű adminisztrációját egyszerűen kezelheti és tekintheti át
  • Adminisztráción túl lista és naptár nézetben tekintheti át rendezvényei információit, csatolmányait, kapcsolódó feladatokat és még sok mást
Díjmentes konzultáció

Ez még nem minden! Dolgozzunk együtt az Ön egyedi vállalati megoldásán!

alternative

Remote work és a home office elterjedésével kiemelten fontos, hogy megfelelő eszközök és megoldások álljanak rendelkezésre egy vállalkozásnál. Megoldásunk szélesebb körben teszi lehetővé partnereink munkavállalói számára, hogy munkájukat bárhonnan, kötetlenül akár telefonról is elvégezhessék, vagy cégvezetőknek, hogy bármikor bárhonnan kényelmesen megtekinthessenek bármit ami vállalkozásukhoz kapcsolódik. Utat nyitunk digitális fejlődésének! Digitális Vállalati Platform Mobile™ (DVP Mobile™) a DVP Desktop™ megoldásunk telefonra optimalizált verziója. Ön dönti el mire szeretné használni egyedileg az Ön cégére fejlesztett megoldásainkat.

alternative

Modulok funkcionalitása mellett nagy hangsúlyt helyeztünk a felhasználói felületre és élményre. Minden Digitális Vállalati Platform alapcsomag részét képezi egy extra kontrasztos mód, gondolva az idősebb vagy gyengén látó kollégáira. Erre a figyelmességre és alaposságra számíthat a közös munka folyamán is.   

Opcionálisan lehetősége van saját cége arculatára szabni a felületet, színvilágban és a megjelenő logóban. Ezzel egy olyan egyedi saját vállalkozására szabott platformja lehet amit további márkaépítésre használhat.   

2023-at kezdje hatékonyságnövelő és költségcsökkentő megoldásainkkal a digitális gyorsítópályán!

Digitalizálná céges folyamatait, adminisztrációit?
Digitális Vállalati Platform ügyviteli rendszerünket Önnek fejlesztjük!

alternative

Pár példa az elérhető moduljainkra:

Felsorolás nem részletes, dolgozzunk együtt az Ön vállalatának saját modulján!

A gazdasági helyzet időről-időre próbára teszi a vállalatokat.

Ne féljen a digitalizációtól, maradjon versenyképes!

Digitális Vállalati Platform™ rendszerünket Önnek fejlesztjük!

alternative

2023 legyen a digitális transzformáció és a hatékonyságnövelés éve vállalkozásában!

Február 28-ig érdeklődő vállalkozásoknak ingyenes Microsoft365 felhasználói képzést nyújtunk megoldásaink mellé.

*Legalább 2 modulból álló Digitális Vállalati Platform igénylése esetén

Miért fontos vállalatának digitalizációja?

Készítettünk pár informatív képet, ami különböző felmérések visszajelzésein alapszik a digitalizáció fontosságáról.

alternative
alternative
alternative
alternative
alternative
alternative
alternative

Források: GKI Digital, SAP Magyarország, Siemens, Deloitte, Vodafone

A teljes galériát a digitalizáció fontosságáról ide kattintva tekintheti meg!

center

PowerApps üzleti alkalmazásfejlesztés

Innovatív üzleti alkalmazásokat fejlesztünk vállalkozások számára, melyek megkönnyítik a napi munkát. Elkészített PowerApps megoldásaink nagyvállalati környezetben bizonyítottak és több mint 8 országban használják nap mint nap a megoldásainkat (referenciáinkról az oldalunkon részletesen tájékozódhat). Professzionális megoldások a gyors innovációhoz, Ön szeretné növelni vállalkozása hatékonyságát? Nagyvállalati minőség, megfizethető áron!

center

PowerAutomate folyamatautomatizálás

Céges folyamatokat automatizálunk amik növelik a hatékonyságot, csökkentik az emberi hibákat, erőforrást, időt és pénzt spórolnak a vállalatoknak. Használatban lévő megoldásaink révén több mint 30% munkaidőt spórolnak meg partnereink alkalmazottai. Ön szeretné optimalizálni vállalkozásának működésést? Gondoskodjon a fontos dolgokról. Minden mást automatizálhat.

center
Oktatás, tanácsadás, Microsoft365 licenc értékesítés, bevezetés, támogatás

Hazánk egyik legtapasztaltabb M365 és PowerPlatform csapata vagyunk, így a projekt nálunk szakmailag az egyik legjobb kezekben lesz. Hivatalos Microsoft partnerként aktívan támogatjuk ügyfeleinket. Számíthat ránk fejlesztői és felhasználói oktatások megtartásában, IT tancsadásban, és aktív támogatásban!

Felmerült Önben a kérdés, hogy mégis milyen folyamatok automatizálhatóak vagy digitalizálhatóak? Mutatunk pár példát, hogy segíthessünk!

Néhány példa a digitalizálható, illetve részben vagy egészében automatizálható folyamatokról:
  • IT és egyéb céges eszközmenedzsment
  • Céges autó menedzsment
  • Dokumentumok jóváhagyása, automatikus mentése
  • Állásjelentkezésekkel kapcsolatos folyamatok, kezelés
  • Toborzási/kiválasztási folyamatok
  • Heti automatikus riportok különböző forrásokból
  • Beszerzés jóváhagyó rendszer
  • Időpont foglaló rendszer
  • Csapatfeladatok kezelése, követése
  • Megrendelés komplex kezelése
  • Megrendelés automatikus továbbítása
  • HR adminisztrációs rendszer
  • Bérszámfejtéssel kapcsolatos adminisztrációk
  • Szabadságolási naptár és szabadság engedélyeztető rendszer
  • GDPR nyilatkozatok jóváhagyása
  • Szabályozás/dokumentum érvényesség kezelő-figyelő rendszer
  • Ügyfélszolgálati (helpdesk) folyamatok, rendszerek
  • Erőforrás kezelő, teremfoglalási rendszer
  • Rendezvény regisztrációs folyamat
  • Kérdőívezés, vevőelégedettség-mérés
  • Automatikus figyelmeztetések
  • Sales adatok követése
  • Pénzügyi adminisztrációk
  • Céges mobilszerződés adminisztrációk
  • Tanári adminisztrációt segítő rendszerek, folyamatok
  • Átadás-átvétel adminisztráció
  • Ajánlási rendszerek
  • Ügyfélkezelő rendszerek (CRM)
  • Automatikus heti biztonsági mentés fájlokról, listákról
  • A lista hosszú, nagyon sokáig folytathatnánk. Konzultációnkat követően kifejezetten a vállalkozása folyamataira szabott megoldást kínálunk majd Önnek!

    alternative
    Dolgozzunk együtt a sikerén!
    "You imagine, we make it fly!"

    Letölthető PDF bemutató a Digitális Vállalati Platformunkról!

    A digitalizáció nehéz, tudjuk, hogy szenved vele a hazai KKV szektor, engedje meg, hogy segítsünk Önnek! Ehhez készítettünk egy tényleg rövid PDF prezentációt a megoldásunk alapjairól.

    • Bemutatunk pár példát a vállalatában digitalizálható folyamatokról.
    • Bemutatjuk a felület kinézetét és funkcionalitását.
    • Többet nem kell több különálló bonyolult excelt, noteszt és jegyzetet külön-külön kezelnie sem Önnek, sem kollégáinak!
    • Ha felkeltette megfizethető modern megoldásunk az érdeklődését, kérjen ingyenes konzultációt tőlünk, ahol részletesen feltárjuk vállalatának digitalizációs lehetőségeit!
    Referenciáink

    Pár példa az általunk fejlesztett PowerPlatform megoldásokból:

    Árak

    Egyedi szoftveres megoldásaink ára nettó 70 000 Ft - 590 000 Ft között mozog, komplexitástól függően változhat*, nem minősül ajánlattételnek.

    Ide kattintva megtekintheti az elkészült megoldásainkról szóló oldalunkat!

    Mély és komplex informatikai tudással rendelkezünk, nyitottak vagyunk minden probléma megoldására. Kihívásként tekintünk rájuk.
    Bővebben olvashat rólunk, értékeinkről, víziónkról, ide kattintva.   

    alternative

    Korek György

    Alapító, ügyvezető

    gyorgy.korek@flyit.hu
    Elérhetőségeink

    Írjon nekünk, vagy foglaljon időpontot díjmentes konzultációnkra, dolgozzunk együtt!

    Akár kávészünetben is elküldheti a kérdéseit, szívesen várjuk, hogy segíthessünk!

    Kövessen bennünket a social mediában

    Ők már a digitális megoldásainkat használják

    Pár példa azon szervezetekről, akik az általunk készített megoldásokat használják a napi folyamataikhoz.

    alternative
    alternative
    alternative
    alternative
    alternative